KSIĄŻKA
Pułapka transformacji [KSIĄŻKA]

18999

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Własna działalność
Opis

Technologia to nie wszystko! Czego tak naprawdę potrzebujesz do transformacji firmy?

Dziś nie uciekniemy od technologii - cyfrowa rzeczywistość niemal niezauważalnie stopiła się z życiem "w realu". Rozmowa na czacie jest dla nas tak samo naturalna, jak ta prowadzona przy kawie w cztery oczy. Cyfryzacji nie unikną więc firmy. Skoro klienci sprawnie poruszają się po wirtualnym świecie pełnym technologii, biznes musi zrobić to samo, jeśli chce przetrwać.

Każda organizacja powinna zrozumieć swoje "cyfrowe DNA", aby zamiast podejmować "działania cyfrowe" zaczęła "być organizacją cyfrową"! Jak przejść przez ten proces zmian? I tu Cię zaskoczymy - wcale najważniejsze nie są technologie, a… ludzie!

Pomoże Ci książka "Pułapka transformacji", będąca przewodnikiem dla menedżerĂłw i liderĂłw biznesowych. Autorzy pokazują, jak przetrwać cyfrowe zakłĂłcenia - ale nie jest to książka o technologii, a o zmianach organizacyjnych niezbędnych do tego, by wykorzystać potęgę technologii.

Książka powstała na podstawie czteroletnich badań przeprowadzonych we wspĂłłpracy z "MIT Sloan Management Review" i Deloitte'em. To wynik regularnych ankiet (ponad 16 tys. respondentĂłw) i licznych wywiadĂłw z menedżerami takich firm, jak Walmart, Google i Salesforce.

Książka dostarcza wielu przykładĂłw, praktycznych wskazĂłwek i ciekawych spostrzeżeń do zastosowania w swojej firmie.

Dzięki niej dowiesz się:

  • Czym sąÂ cyfrowe zakłĂłcenia i jak na nie reagować?
  • Dlaczego działania transformacyjne muszą obejmować rĂłwnieżÂ zmiany w sposobie pracy ludzi?
  • Na czym polega dojrzałość cyfrowa i dlaczego jest ważna w kontekście konkurowania?
  • Jakie sąÂ podejścia do opracowywania strategii w cyfrowym i szybko zmieniającym się otoczeniu?
  • Jakie umiejętności i zdolności są niezbędne do tego, by kierować organizacją cyfrową, i ktĂłrych z nich najbardziej brakuje?
  • Cyfrowy sposĂłb myślenia o talentach: jakie strategie przyciągną i zatrzymają cennych pracownikĂłw?
EAN 9788395973253
Dział KSIĄŻKA
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]