KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Kobiety i biznes [KSIĄŻKA]
Kategoria | Kariera zawodowa |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 232 |
Okładka | twarda |
Opis |
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki. Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:
"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej. |
EAN | 9788324602650 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-12-19 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Women in Business |
ISBN | 83-246-0265-8 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Ewa Borówka, Joanna Krzemień-Rusche |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 232 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |