KSIĄŻKA
Baw się kodem! Twoja własna gra CoderDojo Nano - Jurie Horneman, CoderDojo [KSIĄŻKA]

1999

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 2 dni 10 godzin 49 minut,
a otrzymasz produkt już w wtorek!

Sprawdź warunki
Kategoria Programowanie
Autor Jurie Horneman, CoderDojo
Ilość stron 96
Okładka miękka
Opis W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania
funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
gruntowne podstawy JavaScriptu
przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
debugowanie kodu
pomysły na ulepszanie gry
POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD
EAN 9788328341326
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2019-09-24
ISBN 9788328341326
Autor Jurie Horneman, CoderDojo
Rok wydania 2019
Ilość stron 96
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 5
Szerokość (razem z opakowaniem) 200
Długość (razem z opakowaniem) 220