KSIĄŻKA
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy [KSIĄŻKA]
Kategoria | Kariera zawodowa |
Seria | Small Business |
Autor | Bob Nelson |
Ilość stron | 248 |
Okładka | twarda |
Opis |
Zadbaj o swoją pracę i karierę
Największym błędem popełnianym przez wielu ludzi jest myślenie, że pracują dla kogoś innego. Szef i comiesięczne odbieranie paska z wypłatą nie świadczą o tym, że nie pracujemy dla siebie. Przecież każdy z nas świadomie kieruje swoją karierą i od naszych decyzji zależy jej przebieg. To, czy chcemy rozwijać swoje kwalifikacje, pogłębiać wiedzę i czy umiemy w odpowiednim momencie zaproponować swoją pomoc, może mieć ogromny wpływ na naszą pracę. W każdym przedsiębiorstwie można wykazać się swoimi umiejętnościami i pomysłowością, rozwinąć istniejące projekty lub udoskonalić procedury. Można przejąć inicjatywę, zanim ktoś powie nam, co i kiedy zrobić. Czytając książkę "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy", dowiesz się, jak "zaistnieć" w firmie. Przekonasz się, że czekanie na polecenia szefa wcale nie jest najlepszą drogą do zdobycia uznania w pracy. Autor Bob Nelson udowodni Ci, że każdy pracownik może być motorem trwałych i pozytywnych zmian w firmie. Nauczysz się niekonwencjonalnie myśleć, budować sieć kontaktów wewnątrz firmy i poza nią, rozmawiać z przełożonymi i współpracownikami i pracować w zespole.
Przekonaj się, że jedyną osobą, dla której pracujesz, jesteś Ty sam. |
EAN | 9788324600984 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-03-23 |
Tytuł oryginalny | 1001 Ways to Take Initiative at Work |
ISBN | 83-246-0098-1 |
Seria | Small Business |
Autor | Bob Nelson |
Tłumaczenie | Wojciech Sztukowski |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 248 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |